افتتاح واحد تولید جعبه کارتن و شانه تخم مرغ در شیراز

همزمان با دهه تولید و تجارت و با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران شرکت رهاورد پیام ستاره فارس و یکتا کارتن واحد تولید جعبه کارتن و شانه تخم مرغ در شیراز به بهره‌برداری رسید.

 با حضور دکتر  غلامی معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و جمعی از معاونان ومدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شرکت تولید کارتن و تولید کفی لبنیات و شانه تخم مرغ افتتاح شد.

روح الله یوسفی در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی گفت: طرح تولید کارتن و شانه تخم مرغ با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال ۱۲۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم راه اندازی شد.

او گفت: با اضافه کردن و ایجاد فازدوم خط تولید ورق سازی در آینده‌ای نزدیک با ظرفیت حدود ۲۰ هزار متر تولید در روز که در سال آینده محقق خواهد شد تعداد ۷۰ نفر مجددا مشغول به کار خواهند شد و مشکل مواد اولیه نیز حل خواهد شد.

یوسفی با اشاره به دومین واحد تولیدی کارتن در استان و تولید روزانه ۲۰ هزار متر کارتن، گفت: استان‌های خوزستان، بوشهر و اصفهان مقصد بازار فروش این تولیدات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار